Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 19:56 - Баба Чадка и баба Недка - голям смях
Автор: drememi Категория: Хоби   
Прочетен: 6728 Коментари: 0 Гласове:
3



 БАБА НЕТКА
Чатке, как си ма, к"во праят децата?

БАБА ЧАТКА
Аа, не съм ги чула още днеска. Сутринта само си проверих пощата, ама после имах работа. Требваше да рефрешна кочината на прасето и да изфърля рисайкъл бин-а. Цел ден сърфирам по двора. Ама надвечер че си пусна скайпа и че си чатна с моите.

БАБА НЕТКА
Ааа, добре че напраиш. Я па днеска цел ден стоим на компа. Требваше да даунлоудна ябълките от градината на двора и да максимизирам жилетката на дедото, че му е утеснела. Ама намерих едно место в нета, дека дават голи юзъри. Червих се, червих се, ама три часа ги гледах!

БАБА ЧАТКА
Ауу, Нетке. Ми да ми пратиш линк у скайпа, че да ги вида и аз. От момиче гол юзър не съм виждала! Дедото вече за нищо не става. Ептем му се е разхлопало флопито и рамът не му стига. А да не говорим, че харддискът му вече изобщо не е хард.

БАБА НЕТКА
Ее, стига и ти. И ние вече за нищо не ставаме, Чаткеее. Даже и за спам не ставаме. Ако можех да се сейвна така, както бех преди 40 години...

БАБА ЧАТКА
Ще ти копи пейстна една снимка откакто бех на 25 години. Знаеш ли ква красавица бех? Без никви бъгове! А тогава немаше фотошоп! Сега вече и аз съм станала за рестартиране...Целият ми десктоп се е набръчкал!

БАБА НЕТКА
Ауу, Чатке, ние се заприказвахме, ама яз се сетих, че имам работа. Требва да компилирам един боб на дедото, че пак че ми пусне намръщена емотикона. Че ми услужиш ли с оная големата лъжица, че моите сичките са зипирани версии?

БАБА ЧАТКА
Нетке, не помниш ли, че ти я сенднах миналата седмица? Я си виж хисторито.

БАБА НЕТКА
Не помня такова нещо, бе Чатке!

БАБА ЧАТКА
Как така не помниш? Ти ми се логна у нас миналата седмица и ми я рикуестна.

БАБА НЕТКА
Нема такова нещо!

БАБА ЧАТКА
Така ли! Ти лъжкиня ли ме наричаш! К"во си позволяваш! Ууу, да ти се скапе скайпа дано!

БАБА НЕТКА
Аа, така ли! Магарето ти троянски кон да стане!

БАБА ЧАТКА
Уиндоуса да ти се бъгне и сички да видат к"во криеш в Май Докюментс!

БАБА НЕТКА
Да качиш 30 гигабайта дано. Сичките на корема и бедрата дано!

БАБА ЧАТКА
Да ти се срути кочината и да ти форматира прасето!

БАБА НЕТКА
Котка да ти изеде мишката!

БАБА ЧАТКА
Да ти се скапе антивируса и да ти влезат червеи в ябълките!

БАБА НЕТКА
Некоя невестулка да ти хакне кокошките!

БАБА ЧАТКА
Да ти се скапат драйверите на мотиката и с ръце да копаш земята!

БАБА НЕТКА
Дедото ти да си ъпгрейдне хард диска и да си фане млада юзърка!

БАБА ЧАТКА
Лицето ти на пиксели да стане!

БАБА НЕТКА
Кучето ти на оптичен кабел да се обеси!

БАБА ЧАТКА
Сиди ром да ти улезне у къщата и да ти окрадне сички вещи!

БАБА НЕТКА
И компютъра ли?

БАБА ЧАТКА
И компютъра!

БАБА НЕТКА
Иии, пепел ти на ю ес би входа! Повече нема да права с теб ни аудио, ни видео чат! Даже не сакам да ти чуем никнейма, да знаеш!

БАБА ЧАТКА
Ммм, дреме ми на дънната платка! Хакерка с хакерка...

(кълнейки се излизат)


Тагове:   виц,   смях,   баба чадка,   баба Недка,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drememi
Категория: Хоби
Прочетен: 15929
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031